Leta i den här bloggen

tisdag 30 april 2013

Skiss vecka 18

När man är förkyld så måste man ta det lugnt, och vad passar väl inte bättre än att scrappa lite i lugn och ro..så jag plockade fram veckans skiss från Scrap-Perra och visste direkt vilka bilder jag ville göra det på. Jag har nämligen 3 bilder som ska ligga som en serie, när minstingen smakade på grus i lekparken.

Här är skissen:

och här är min tolkning, där jag tyckte att det röda stänket fick symbolisera grus. Men för att pigga upp det hela lade jag till gamla överblivna röda bling som jag köpt på någon leksaksavdelning någon gång. Jag ville inte blanda in för mycket vitt utan höll mig till det varma gul/orangefärgade temat i alla pappersval. 
Sen har jag rivit kanter och stansat ut 2 blommor. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar