Leta i den här bloggen

måndag 15 juni 2015

Veckans skiss #67

Kände att jag kanske tänkte lite för mycket, så min tolkning av veckans skiss (se länken) blev kanske lite överarbetad - så jag är inte helt nöjd. Som vanligt är min LO-tolkning  ena sidan till ett PL-uppslag, och jag tolkade det som ett collage. 

Den trevliga skissen:

Min tolkning:

Jag tyckte PL-kortet med ett pajdiagram var kul att använda, för att visa vad jag ägnat tid åt i vecka 13 (och eftersom jag dessutom jobbar med statistik).

3 kommentarer:

  1. Kul att du är med och tolkar min skiss! Jättefin tolkning som inte alls ser överarbetad ut. Är som ett kollage med en snygg titel! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för uppmuntrande ord! Kom nu på att jag ska rita dit en svart streckad linje runt hela LO:n för att rama in och fånga upp titelns streckade linjer.

      Radera
  2. Jag tycker att du gjort en läcker tolkning med collaget, kul och allt är fint sammanhållet. Tack för att du tolkar VS!

    SvaraRadera