Leta i den här bloggen

söndag 30 augusti 2015

Ciliinpapers augusti-tävling

Det var lite speciell utmaning på Cili in Papers i augusti (se länk):

"På ditt alster så ska det finnas en handgjord titel – skriven för hand, urklipp ur papper osv (ej stickers eller thickers). Jag vill också att du ska ta med ditt favoritord/mening som betyder mycket för dig. Sedan är det fritt fram… "

Jag valde en PL, eftersom det är den perioden jag är inne i just nu:
Jag har handskriven titel: "V.14" och sen har jag min favoritmening med på ett av korten: "När du väl byter ut de negativa tankarna med positiva, kommer du att börja få positiva resultat".
Jag tyckte meningen passade bra till den här tuffa veckan då vi röjde och renoverade i den ny-inköpta stugan som var proppfull med skräp. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar