Leta i den här bloggen

söndag 13 december 2015

Veckans skiss #89

Hektiska decembertider, men jag tar mig tid att scrappa lite för att få lite lugn i vardagen. Här scrappar jag Veckans skiss (se länk). 
Den enkla och fina skissen har Åsa gjort och ser ut så här. 


Så här blev min sida, det är en liten "receptfolder" med recept för lussekatter som jag ska hänga i mitt "December daily"-album. 

och så här ser det ut när man öppnar den lilla foldern. Jag har med flit låtit receptet hänga ut lite utanför foldern, det ger lite mer liv: 



2 kommentarer:

  1. Rolig grej det där med ditt December-daily och "receptfolder". Denna är också så fin och vilket bra sätt att ta vara på gamla och nya recept för framtiden. Jag är glad för min mors gamla recept som dock är på lösblad. Tack för att du hänger med hos VS!

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig tolkning av min skiss du har gjort! Tack för att du är med och tolkar VS och God Jul! Kram Åsa

    SvaraRadera