Leta i den här bloggen

fredag 14 april 2017

Veckans Skiss #148

Jag fortsätter med mitt PL-album och det finns inget slut när det gäller det albumet! Men det viktiga är att inte känna stress utan vara nöjd med det jag hinner med. Här har jag följt Veckans Skiss (se länk), som Zildara gjort och som ser ut så här:  



Min tolkning blev ett titelkort för vecka 14, för mitt PL-album:


De lila och gröna papprena som jag använt i både bakgrund och vimplar, är från Kaisercraft, otroligt vackra, och kommer från #Pyssloteket (i samband med en vinst från i somras). 
Sen har jag fyllt i med en glittrig washi-tejp och en lila smal tejp, båda från #Sirapiparis

Tack för titten och Glad Påsk!

4 kommentarer:

  1. Jag är imponerade kring hur du lyckas få ner skisserna till så snygga tolkningar som passar på PL-kort! Läckert :-) Tack för att du visar oss i VS-gänget! Kram, Mahlin78

    SvaraRadera
  2. Håller med Malin , du är mästare på att skala om skisserna så dom passar det du har för händerna. Jättefint pl-kort !!! Söt liten vovve!! Tack för din fina tolkning med oss på VS!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla!! Skisserna hjälper mig faktiskt att skapa något ny-tänk och att ge mig en extra spark att bli klar.

      Radera