Leta i den här bloggen

fredag 23 april 2021

Veckans Skiss #324

 Hej,

I mitt Project Life album dokumenterade jag över temat "Light" under en vecka, hur ljuset börjar komma tillbaks i februari och vad som är ljuset i mitt liv mm

Jag ville så gärna använda en förstoring på ett större albumblad som påminde om en tidningsartikel i sin layout och passade på att följa Veckans Skiss: 

Länk till veckans skiss 324



Skissen som jag följde från Veckans Skiss ser ut så här: 


Jag klippte sönder ett PL-kort som det stod Light på och skar upp det och spred ut det så här. Sen på med en chip-board text (både kort och chip boards på sidan är från Ali Edwards). 


De dekorationer jag gjorde var superenkla, jag har här stämplat noter på det gula papper som blev över från det sönderklippta "Light-kortet" och satt på en genomskinlig epoxy-cirkel för att få lite struktur.


Lite fler dekorationer som jag skapade själv av stickers. De puffy-hjärta ni ser, hittade jag i mitt lilla lager - perfekt i färg: 


Tack för titten!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar