Leta i den här bloggen

måndag 23 februari 2015

Allt om Scrap feb - Baby it's cold outside

Hej, jag har nu hoppat på februari-utmaningen hos "Allt om Scrap" (se länken). Man skulle använda temat "Baby it's cold outside" och jag har för ovanlighetens skull scrappat min man och satt fast ett varmt rött hjärta mitt bland allt det blå/vita och lite "kalla". 

Jag har anväbnt K-designs vackra papper. Sen har jag faktiskt 2 fotografier bakom fotografiet (som fotomatta) och som föreställer snö på nära håll precis efter att det haglat! Alla blommor och band har jag målat med luminere metallic blå och silver. (Blommorna kommer från gamla ljus-manchetter). 

Lite bling, spegelstjärnor och metallsaker har jag även satt dit. 

5 kommentarer:

  1. En jättevacker layout i de fina blå nyanserna, en härlig vinterkänsla! Tack för att du deltar i AlltOmScraps månadsutmaning!

    SvaraRadera
  2. Snygg layout! Du har verkligen fått till färgerna och stämningen! Tack för att du är med i AOS månadsutmaning!!

    SvaraRadera
  3. Oh, så härligt vintrig layout! Verkligen genomarbetad! Tack för att du ville vara med oss och tävla!

    SvaraRadera
  4. Wow. Vilken fin layout och vilka färger. Tack för att du tävlar med oss på AOS

    SvaraRadera
  5. Härligt vintrig LO med massor av snygga detaljer!!! Tack för att du är med och tävlar med oss på AOS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera