Leta i den här bloggen

lördag 14 februari 2015

Veckans skiss #50

Den här roliga skissen från Veckans skiss, ville jag naturligtvis använda på ännu en PL-LO (min nya grej). 
Utmaningen den här gången var hur jag 1) skulle få plats med alla bilder och 2) få plats med all text utan att se rörigt ut.
Så här löste jag det, texten följer med kanterna på alla rundlar:


och på närbilden ser vi hur du kan rulla fram 4 bilder som inte fick plats, med hjälp av att alla sitter fast med en hjärtan-brad och så kan man dra fram dem med tejp-taggar utan att de lämnar "fickan" (en idé från Heidi Swapp). 
För övrigt: Denna LO matchar en PL-sida jag gjorde förra veckan.

4 kommentarer:

  1. Såå snygg LO med härliga färger och papper! Hjärta pappret = gillar massor. Vilken finurlig ide' med att kunna dra fram fotona så där :) Trevlig helg! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Roliga detaljer du har fått med på din tolkning. Text runt cirklarna är så snyggt tycker jag! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé och så fint du fått ihop det, jättesnyggt! Tack för tolkningen till av VS!

    SvaraRadera
  4. Tack för era snälla kommentarer, en sån här härlig alla hjärtans dag!

    SvaraRadera