Leta i den här bloggen

söndag 3 september 2017

Veckans Skiss #163

Har haft en stressig period ett tag nu, men passade på att göra en LO till mitt PL-album efter den här passande skissen i "Veckans Skiss", se länken.


och så här blev min tolkning. Denna gång LÅNGT ifrån den stil jag brukar använda, men jag kände för att utmana mig att använda gamla papper och stickers, eftersom det passade så bra till själva museum-miljön som vi besökte :


Men som sagt, så här mörka layouter, gör jag normalt inte. 

Här är lite närbilder på mina stickers: 


Jag har skrivit med min skrivmaskin på några stickers. Men först var jag tvungen att klistra upp på vellumpapper innan jag satte in det i skrivmaskinen.


Jag saknade bokstaven k i min titel, så jag klippte ihop en egetn av ett par bokstäver. 


Tack för titten!
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar