Leta i den här bloggen

måndag 9 oktober 2017

Veckans SKiss #168

Jag lyckades knipa till mig lite tid för att följa veckans skiss nr 168(se länk) på ett överblivet foto som skulle in i mitt PL-album. 

Förra året svarade jag på en fråga per dag (365 frågor på webben), och på det här fotot svarar jag på frågan för 29 april.

Bilden är tagen inifrån kontoret med skogen utanför.


Jag har i skissen inspirerats av att göra några fickor, i en har jag stoppat ned en lång journal-text på en tag.
Det "molnformade delarna i skissen" har inspirerat mig till tårtpapper och min snedklippta journal-tag. 

Ett par närbilder:


Tack för titten !
Gunilla R




2 kommentarer:

  1. En så läcker layout som alltid!! Underbar!! Tusen tack för att du tar dig tiden och skapar med oss på VS!! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Anna, måste säga att du har helt underbara LO:s på instagram. Jag har precis börjat följa dig där, har inte riktigt upptäckt instagram innan. /Gunila

      Radera