Leta i den här bloggen

onsdag 8 april 2015

PL Norge fyller 1 år - inspiration Dejlig

Project Life Norge fyller 1 år (kolla länken) och det firar de genom att lotta ut fina priser. Om du tolkar en eller flera av deras 9 inspirationer är du med och tävlar. 
Här har jag inspirerats av Lindas  sida och temat "Dejlig". Jag har även inspirerats av Lindas PL-sida i färgerna .

Dejlig betyder på svenska: vacker, fin, underbar osv. När jag är ute i vardagen försöker jag fotografera det vackra i omgivningen, även när jag är på kundbesök - det finns alltid fina saker när du minst anar det. Se bara på min sida där jag hittat både statyer och konstverk utanför kunderna som jag mötte vecka 11 i år.
Även en fin pratstund med tonåringen, är något jag fångade snabbt.


1 kommentar:

  1. Flott side :)
    Takk for at du deltar på jubileumsutfordringen vår :)

    SvaraRadera