Leta i den här bloggen

söndag 26 april 2015

PL Sverige april utmaning

Det här har jag jobbat länge på, eftersom utmaningen i PL Sverige (se länk) var att utmana sig själv vad gäller journaling. Man skulle använda journaling på ett sätt man inte gjort tidigare. Så eftersom jag ibland kan upplevas "fyrkantig" har jag nu utmanat mig på att skriva om "KÄNSLOR", faktiskt inspirerad från en skokartong! (se längre ned). Jag har använt en känsla per dag. 

Nytt för mig är också att stämpla en titel på ett kort ("KÄNSLAN") och sen skriva massor av text varför den dagen präglas av just den känslan. 

Här är veckans uppslag (vänster- och högersida) med känslor från måndag till söndag. 


Titeltexten "Today is a new beuatiful day full of feelings" har jag klippt ut från en sko-kartong från Spanien, som blev denna veckas inspiration. 

(PS. Jag har "blurrat" min väninnas ansikte pga jag inte vet om hon vill vara med i min blogg DS). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar