Leta i den här bloggen

onsdag 8 april 2015

PL Norge fyller 1 år - inspiration Lykke

Project Life Norge fyller 1 år (kolla länken) och det firar de genom att lotta ut fina priser. Om du tolkar en eller flera av deras 9 inspirationer är du med och tävlar. 
Här har jag inspirerats av sidan som Linda S gjort och temat "Lykke". Jag har även inspirerats av Lindas PL-sida i färgerna .

Här är min PL-sida som visar en helg i februari med mycket LYCKA !!
Både hunden fick en härlig morgonpromenad och jag fick en dags scrap-kurs. 

Här är en närbild där man kan se att jag plockat upp "prinsess-kronan" som även Linda S hade på sin PL-sida. Jag har även gjort dokumentation i en liten "bok".



1 kommentar:

  1. Herlig side med flotte farger :)
    Takk for at du deltar hos oss i PLiN :)

    SvaraRadera